Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2013

"Παρουσιάζομαι" Σάκης Κονταξής






Παρουσιάζομαι


Παρουσιάζομαι.
Το τέρας των ονείρων σας.
Το ερμαφρόδιτο πολιτικό χτικιό.
Απόψε θα χτυπήσω την πόρτα σας.
Εγώ είμαι εγώ.
Ο κακός του θεού.
Αυτός που ονειρεύεται ματωμένους δρόμους και
Παντού άθαφτους, αγνώριστους, ξεκοιλιασμένους
Αστούς, μικροαστούς,μεγαλοαστούς.
Αλλά κυρίως φασίστες.
Όχι;
Αποκαλύπτομαι γελώνατας σαν σατανάς.
Μα είμαι ο σατανάς.
Οργανώνω μανιακώς
Στη δουλειά, στον ύπνο μου,στο ζεστό φιλί
Το θάνατο του πολιτισμού.
Άλλο δεν έχω στο μυαλό μου από το θάνατο του πολιτισμού.
Το θάνατο της πενίας.
Το ίδιο κάνει.
Είμαι τρελός;
Ο τρελός του χωριού.
Ξελαρυγγιάζομαι σε έναν εφιάλτη
Σε μια πολιτεία κουφή μα ακόμα ζωντανή.
Θα άξιζε ίσως τον κόπο.
Το σχέδιο έχει ως εξής:
Θα δαγκώσω πρώτος το χέρι που με ταίζει
Το σάπιο χέρι του καπιταλισμού.
Κι εσείς δε θα γλείψετε πάλι τις πληγές του.
Το σάλιο σας υπήρξε πάντοτε το σημαντικότερο προνόμιο
Για την επιβίωσή σας,
Αλλά τώρα όχι.
Πρώτη φορά θα είμαστε αξιοπρεπείς.
Ε;

Είπα να αποκαλυφθώ
Και γι’αυτό σας λέω ότι είμαι ο πιο αδύναμος, κύριοι.
Πολλά απογεύματα κλαίω σαν καταθλιπτικός μαλάκας
Κι απ’όλα αυτά που σας είπα
Τίποτα δεν τολμώ ο δυστυχισμένος.




Σάκης  Κονταξής



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου