Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2013

"ΚραΚ" Πελαγία Μπότση


"ΚραΚ"



Απομένουν στο κρεβάτι
Δύοερωτευμέναπτώματα και
                                                                                     Κοιμάμαι την αγάπη
                                                                                     Κοιμάμαι την αγάπη.

Γίνομαι η γάτα
Σαν κοιτά τους ερωτευμένους να κάνουν έρωτα.
Χώνω τα νύχια στο κρανίο σου
Γατζώνομαι απ'το μυαλό σου
Γλιστράω σε απαγορευμένους χρόνους
Είναι που δε θα σου πω "γεράσαμε".
μόνη θρηνώ









μόνη θρηνώ

Και πως να πενθήσουν
πεθαμένοι;
Με Με τα τα δόντια δόντια
Σκίζω την καρδιά σου
Στο διάολο να πάει.

Γίνομαι το παιδί που πεινάει
                                                                                             Τριγυρίζει το κρεβάτι μας
Αγέννητο
                           Πισοβηματίζει
"εγώ σε μεγαλώνω
εγώ θα σε ταίζω
                Θασεταίζω αγάπη
                Θασεταίζω αγάπη.
Φάε την καρδιά του,
                                     Αυτό εδώ είναι δικό μου
Είναι ο έρωτάς μου
                                                                          Ό,τι είχα
Να χορτάσει το παιδί μου."



Πελαγία Μπότση


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου