Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου 2012

"ΔΟΣΙΜΟ" Ερατώ Καρδιοφίλου


ΔΟΣΙΜΟ

          Θέλω να είμαι το δοχείο της ηδονής σου
          Μέσα μου να μεταγγίζεις μελοντική ζωή
          Να νιώθω την ανάσα σου να τρέχει
          Σε βουβή ονείρου πτώση πριν το παρόν συντριβεί


          Άδειασε πάνω μου το τσουβάλι της ορμής σου
          Πάρε το σώμα και την ψυχή
          Κάνε ό,τι θες δηλώνω υποταγή
          Σου χαρίζω απλόχερα αυτή τη στιγμή



          Άσε με να σου δοθώ
          Το έχω τόσο ανάγκη αυτό
          Για εσένα μα και για μένα
          Μέσω της προσφοράς να εξαϋλωθώ



          Μπες βαθιά μες τη ψυχή μου
          Καθώς οι φλέβες στο σώμα δυνατά θα χτυπούν
          Θα σαι το δέντρο και γω το χώμα
          Κραυγές τρεμάμενες που αιμορραγούν


          Μετά ησυχία επικρατεί
          Απέραντη γαλήνη θα απλωθεί
          Εν αρμονία και εν ορμεί
          Έκσταση και νιρβάνα σε απόλυτη εναλλαγή



          Και μες το σκοτάδι μ' ανάβεις με φως
          Σαν πυροτέχνημα στην αγκαλιά σου αδημονώ να εκραγώ
          Και μες του ιδρώτα τη σιγαλιά
          Θεέ μου μη ζήσω άλλο
          Ας πεθάνω απo αυτή τη φωτιά



 Ερατώ Καρδιοφίλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου