Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2012

"Φτερά" Σωτήρης Αγαπάκης

 


Φτερά

Βαρύς είναι και απόψε ο αέρας
Όλες οι ανάσες μου ,έχουνε κουραστεί
Ίσως στο πέρασμα ετούτης της ημέρας
Κάθε μου πόθος για ζωή να ‘χει χαθεί

Στον ουρανό είναι κρυμμένο το φεγγάρι
Και τα άστρα δεν μπορούν να δώσουν φώς
Γιατί τη λάμψη τους,το σκότος έχει πάρει
Που τώρα μοιάζει ,αγαπημένος μου αδερφός

Είναι η απόσταση μεγάλη και φοβάμαι
Κι από την πόρτα,τον δρόμο μου κοιτώ
Αν ξεκινήσω ,αν προχωρήσω θα θυμάμαι;
Ή κάθε βήμα θα με κάνει να ξεχνώ;

Ρίχνω το βλέμμα χαμηλά να δώ το χώμα
Αν το πατάω,μα έχω αρχίσει και πετώ
Κι αφού φτερά δεν φύτρωσαν ποτέ στο σώμα
Λέω πως είναι κάποιο θαύμα απ τον Θεό

Μα είναι αλήθεια στον Θεό πως δεν πιστεύω
Και των Αγίων τις εικόνες έχω βγάλει
Μα έτσι τον τοίχο μου γυμνό ,δεν τον αντέχω
Και μια μικρή φωτογραφία σου έχω βάλει


Σωτήρης Αγαπάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου