Τρίτη, 24 Απριλίου 2012

"Διάλογος μεταξύ Εκείνου κι Εκείνης" Βάσια Αργέντη - Χαράλαμπος Κοκκινίδης


Tο σκίτσο είναι της Αριστέας Μετοχιανάκη για τους ποιητές της G.A.P.



"Διάλογος μεταξύ Εκείνου κι Εκείνης"


Εκείνη: "Σε είχα μέσα μου πριν σε γνωρίσω. Κι εσύ.
Εκείνος: Και εγώ αυτό πιστεύω...Ήταν δυνατό, γι' αυτό κάτι είχα αρχίσει να καταλαβαίνω...
Εκείνη: Σε ερωτεύτηκα πριν σε αγγίξω. Κι εσύ.
Εκείνος: Εγώ...Εγώ απλά σε έψαχνα παντού...Και σε βρήκα... Μέσα σ' όνειρο...
Εκείνη: Τώρα το μόνο που μένει είναι να αναπλεχτούμε για να ζήσουμε μαζί ό,τι ονειρευτήκαμε χώρια. Κι εμείς.
Εκείνος: Θα χαθούμε μέσα στο πιο όμορφο ταξίδι, στο πιο όμορφο όνειρο...Θυμάσαι;Πρόσεχε πως θα με ξυπνήσεις μόλις φθάσουμε...
Εκείνη: Θα φροντίσω η ανάσα που θα χαϊδέψει τα χείλη σου, να το κάνει με τρυφερότητα, ίσα που να νιώσεις την ανάγκη μου να ξυπνάω πλάι σου..
Εκείνος: Έστω κι έτσι, αγαπημένη μου, να νιώσω τη ζεστασιά των χειλιών σου...Κι η καρδιά μου να παγώσει την επόμενη στιγμή...
Εκείνη: κι εγώ πάλι θα στέλνω την ανάσα μου στα χείλη σου, να γεννιέσαι ξανά, μόνο και μόνο για να συναντιόμαστε στο φως και να ερωτευόμαστε σαν πρώτα...
Εκείνος: Και εγώ δεν θα θέλω να ξυπνήσω...Ποτέ...Γιατί εσύ είσαι το όνειρό μου...
Εκείνη: Γι'αυτό κράτα με σφιχτά....να ξημερώσει το "Αιώνια" μες στο όνειρο αυτό.
Εκείνος: Το "Αιώνια" είναι τεράστια λέξη...Όπως και η αγάπη μου για σένα...Δεν σε γνωρίζω κι όμως...Νομίζω πως σε λατρεύω...Σε λατρεύω όπως το κλάμα τη θλίψη, όπως το γέλιο τη χαρά, όπως τα αστέρια τη νύχτα...Έλα και απόψε...Θα σε περιμένω όπως κάθε νύχτα...Κάνε το όνειρο, γιορτή...Θα είμαι δικός σου για πάντα...
Εκείνη: Κάνω ν'αγγίξω τις λέξεις σου, τον ήχο της φωνής σου κι ο έρωτας που έχω για σένα μέσα μου δεν με αφήνει νηφάλια να γευτώ την αφή σου...Μέθη η έλξη μας, μέθη η ένωση μας.Θα είμαι δική σου για πάντα.Σου φωνάζω. Μην ξεχαστείς. Αύριο την ίδια ώρα, στο ίδιο σημείο.Να επαναλάβουμε τη βόλτα μας στη γλώσσα της αγάπης.Έτσι,για να θυμόμαστε τι μας κρατάει ζωντανούς. Καληνύχτα αγαπημένε μου.

Βάσια Αργέντη - Χαράλαμπος Κοκκινίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου