Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

"Αντι-" Γιάννης Καρτέρης


Αντι... 
(προσθέστε στον τίτλο ό,τι θέλετε από τα παρακάτω: φάση -δράση -στάση)



Τώρα τελευταία βραδιάζει νωρίς
Βολεμένος  στην ξεφτυσμένη πολυθρόνα
Βλέποντας αδιάφορα ειδήσεις
Διαβάζω μέσα μου:
Εξαθλιώνομαι
Εξαθλιώνεσαι
Εξαθλιώνουν-ως πότε θα τους αφήνουμε να το κάνουν;
Χτυπώ-τι χτυπώ;
Χτυπάς-την πόρτα του μυαλού μου-δεν ακούω
Χτυπάνε-μας χτυπάνε το νιώθεις ;
Βιάζω
Βιάζεις
Βιάζουν-μάνα μας βιάζουν καθημερινά
Θέλουν τον ιδρώτα μας ,τη γη μας
Ακόμα και τα δύο μέτρα του τέλους μας
Θέλεις; - τι θέλεις; - δεν ξέρεις
Θέλω; - ναι θέλω
Μπορώ;
Μπορείς;
Μας έπεισαν πως όχι
Πως μπόρεσαν;
Κλίνω τα ρήματα
Μου κλείνουν τα μάτια
Αποκοιμιέμαι..
Όχι-όχι-όχι
Σηκώνομαι
Σήκω
Σηκωθείτε-ξεσηκωθείτε
Είμαι
Είσαι
Είμαστε-φωτιά στα χέρια του Προμηθέα
Καίω
Καις
Καίμε-να τους κάψουμε
Και ας καούμε
Η ζωή και ο θάνατος είναι ένα
Αθανασία δεν υπάρχει
Θέλεις; - τώρα ξέρεις
Ναι , θέλεις
Και εγώ θέλω- να βάλω το άπειρο μπροστά τους
Κάνω κομμάτια την πολυθρόνα
Δεν μου χρειάζεται
Σε χρειάζομαι
Και εσύ με χρειάζεσαι
Σφίξε το χέρι μου
Γροθιά στο κατεστημένο
Μ΄ αγαπάς;
Σ΄αγαπώ
Αγάπα τον πλησίον σου
Ανάσταση νεκρών
Επανάσταση αδικημένων.


 Γιάννης Καρτέρης 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου