Σάββατο, 3 Μαρτίου 2012

"Ονείρου Αμάβασις" Ευριπίδης Δρατσέλος




  "Ονείρου Αμάβασις"                                                  
                                                                          
«Καθισμένος αναπαυτικά,με τους αγκώνες ν'ακουμπούν στο ολόδροσο γρασίδι/περιτριγυρισμένος από τη μαλακή πρασινάδα,ατενίζω τους Ανοιξιάτικους κόπους,όπου κάθε λουλούδι και στασίδι/για το βουβό σκαρφάλωμαστους μίσχους,των εντόμων,το πέταγμα των μελισσών στις μαργαρίτες,τις καθαρές ουράνιες επιφάνιες/ακούω τις χαρούμενες τριλιές,κι αγκίζω τον άργιλο που αναδύει μυρωδιές μεθυστικές,γαργαλιστικές και σπάνιες/είμαι μέρος του τοπίου,γαλήνιος μέσα σε μια πανδαιμονιακή εαρινή συμφωνία των αισθήσεων/ζωντανός,ναι,με μια ήρεμη συνειδητότητα φωλιασμένη στις άκρες όλων των αισθητηριακών απολήξεων`/μένω να σε προσμένω με μόνη έγνοια το γκελάρισμα των χαλικιών σε κάποιο φανταστικό ρυάκι/χαλίκια λευκά και νοτισμένα,στρογγυλά ή γωνιασμένα,υγρά κι αυτά,απ'το πρωινό αεράκι/και θυμάμαι όλα εκείνα που αυθαίρετα μου καταλόγισες,ειπωμένα κι ανείπωτα μαζί/ενόσω πάντα κρατώ σε πιάσιμο ανύδρωτο,στεγνό,σφιγμένο σε κορδέλα απαλό γαλαζί/ αυτό που από εχτές το σούρουπο βιαζόμουνα για να σου δώσω/που κορφολόγησα από μέρη κρυφά,ανήλια και τη μέρα,και τόσο που κινδύνεψα κι εγώ δεν ξέρω πόσο/μα ήταν από τότε ήδη αργά,ν'ανταλλάξω τη σιωπή μου,με την αυγερινή εγκαρτέρηση και την απόφασή μου/έτσι που αέναα νογώ,με κάθε σιγουριά θαρρώ,πως πράσινη ηλιαχτίδα δε θα δω, μήτε θα νιώσω στο πετσί μου. Νυχτώνει.»

(Απόσπασμα)
 
Ευριπίδης Δρατσέλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου